Det börjar bli lite stressigt med julklapparna

Jag ska köpa lite fler julklappar men tror jag måste vänta på nästa lön innan jag vågar mig på att köpa fler. Det kan ju bli utgifter som inte man räknat med.

Det är ju min födelsedag den 19:e dec. Tror inte någon kommer ihåg det :-( Hatar att fylla innan jul! Det blir lite av diskriminering, alltid varit så :-( Nej men vi ska göra det o det för snart e det julafton... Fått jultomtar i present ska börja köpa midsommarstänger till dem som fyller i juni.. Typ samma sak!! Nej jag har inga pengar för det e ju jul snart... Det har varit en massa dåliga ursäkter genom åren. Men jag orkar faktiskt inte bry mig. Det bästa i år är att min älskade son är hemma den dagen o jag e ledig. Det räcker med det om ingen har tid att komma..

Våran lilla bebis älskar morötter, jag började mata henne, sen tog Kevin över. Att se lyckan i Kevins ögon är nog det bästa som finns här i livet. Jag har sagt att vi får hjälpas åt, men jag ska göra rent i buren. Han kan ju mata henne och kamma henne. Hon är fortfarande lite skygg. Men imorn ska vi komma hem så att vi hinner mysa med Molly i någon timme innan basketen... Hon måste våga skutta runt i rummet annars blir det lite tråkigt...

Nu gav jag henne hö o bytte ut maten, hon verkar inte vilja äta den maten jag köpte. Måste testa den min kusin köper på Ica Maxi för hälften så dyrt, hoppas hon gillar den isåfall man tror ju att hon går o är hungrig men hon äter hö, gurka, morötter och från stången med mat eller e det mer godis?? Hon är ju världens sötaste!!

Kevin badade efter skridskoåkningen sen somnade han, så läxan blir att göra imorgon bitti (tyvärr) händer sällan men om man är så trött att man slocknar då e det inget annat att göra... Min prins e vad han är..

Nu ska jag kolla på tv o sen sova... kram

Kommentarer
Postat av: Sanna Burtsov

Jag kommer ihåg att du fyller år! Har skrivit upp det tom... Love you!

2010-12-09 @ 11:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0