Det finns så mycke som är orättvist

Igår så fick jag reda på att en till mig kär person hade gått bort och inte finns längre med oss. Det känns så fruktansvärt overkligt! Henne har jag kännt så länge. Hon tog hand om mig, storesyrran och en av mina allra bästa väninnor!! Så speciell person, tog alltid hand om andra och vad allmänt snäll. Vissa tillfällen vart lite småroliga, så minnen av henne det har jag kan jag lova <3...

Mina tankar går till alla som har förlorat en mamma, partner, syster, ett barn, pappa, mor/farföräldrar, en vän ja listan kan bli lång!! ta hand om er nästa sekund kan det vara försent!!!

Nu orkar jag inte skriva mer, återkommer senare efter jobb o allt annat som händer under dagen..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0