FIKA..

hos Sirpa idag :-)) Det var jätte gott!! Julstjärna o kaffe MUMS!!!! Hennes dotter har nog saknat mig satt bredvid mig o vi busade en massa :-D

Det e ju tur att man har vänner o kaninen att umgås med och såklart familjen nu när min son inte är hemma. Annars skulle jag gå under av ensamhet... Men 1 hel dag sen är han hemma längtar till nyårsafton...

Har nu pratat med en vän i nästan 1 timme ännu en kompis som vet att jag håller hans hemlighet för oss själva. Hjälpte en annan vän för nån vecka sedan hans liv vände rätt fort efter det så glad för hans skull <3
Psykolog kallas det visst ;-))

Snart tänkte jag sova för jag orkar inte vara vaken länge till...

bye see you soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0