Ingen jul utan:

Dessa goa Finska stjärnor :






Min älskade son gjorde lite egna stjärnor som ser mer ut som ett wienerbröd :-)) Han gjorde 2 helt perfekta stjärnor till slut, min egna duktiga son :-))

Jag har en fin stjärna i fönstret också :-)):



Våran gran är så fin och jag har fått tag i normal stora polkagriskäppar nu! Dem hänger uppe efter att Kevin o min syster fått upp dem :-) Jag antar att man ser skillnaden på storleken på käpparna ;-)


Det är svårt att visa upp våran superfina gran, finare live


Söta jultomteparet vi köpte på min sons skol-julmarknad <3

min syster sover hos oss ikväll, vi bakade och glodde lite på tv. Nu sitter jag här själv o dem andra 2 sover.. Eller syrran gick o la sig nu...

Imorn blir det lite klappköp som är kvar, på kvällen gör jag en Janssons Frestelse som jag tar med till syrran på julafton. Får se om vi bakar lite pepparkakor och tar med dit :-)

Kram på er alla jullängtande och er andra med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0