Julafton 2010

Kevin hade så bråttom att öppna julklapparna, så han vaknade första gången 3:19 pust nu går vi o lägger oss sa jag och som tur e somnade han om 3 timmar till.. Så vi glömde bort att äta frukost tidigt. ;-))






Vi var till min pappa igår innan Kalle Anka. Han vart glad över julklapparna. Vi drack lite julmust och åt chips där. Gott var det ;-) Min son och mina 2 syskonbarn fick några julklappar av honom, en massa gosaker :-)) kommer att ta slut första veckan 2011 :-)) Min son är inte hemma förrens lunch på nyårsafton, så godiset kommer garanterat inte ta slut i år iallafall..


Kevin fick sin 3:e skateboard av sin snälla kompis Jasper <3


Mamma (jag) köpte ett av hans önskelistapryl: BeyBlade

Vi åkte till min syster o hennes kille för att äta julbord o ha det mysigt.


Min systers killers supergoa köttbullar jag hjälpte till att steka dem :-)) TACK FÖR MATEN!!
Jag fick 3 julklappar jag är inte sådan som behöver en massa tycker att barnen ska ha julklapparna inte dem vuxna.

Jag var ledig julafton denna vecka annars har man jobbat o har 1 dag kvar att göra innan man är ledig måndag. Jag vill verkligen ha nyårsafton då kommer min älskade son hem. Han är hos sin pappa, han vart hämtat 10,00 från min mamma. Jag började jobbet 7,00 :-(( Jag är ledig 3 dgr vid Nyår JIPPIIII!!!! JIHUUUU!!! Då ska jag försöka köpa rakéter min son vill att jag ska göra det... :-))

Nu har jag plockat undan lite, o fixat till kaninen. Våran sötaste o finaste bebis Molly..

nu ska jag vila o kolla på tv, det kommer ju en massa bra ju :-))

God Fortsättning På Er Alla!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0