Kevin har fått sin första julklapp för i år




Ser man hur glad han är??? Han grät så glad vart han när han kom hem. Jag preliminär bokade henne igår. Och pratade bara om henne hela dagen då visste jag att det ända rätta var att ta hem henne. Han fick henne med bur o tillbehör av mig, mamma/mormor, Marielle o Sari. Det vart ju betydligt mycke billigare för mig på det sättet :-) Hade räknat med att betala lika mycke själv som allt kostade men det vart några hundra billigare än vad jag räknat med... så bra!!!

Nu e jag klar med Kevins julklappar. Bara resten kvar :-p måste få iväg ett kort med lite euron till min gudson i Suomi... Heidis pojkar, syrran o mina föräldrar ska få julklappar inte någon annan, tror jag ;-)) Så från att inte ha varit helt nöjd med Kevins julklappar till att ha hittat 4 perfekta inom 1 dygn :-))

Nu ska jag o syrran mysa innan det e dags för sängen och sova...

Ha en underbar andra advent!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0