Lucia

Jag var med på Kevins skola under hela dagen, tyckte det var bäst så för skolan slutade redan 12,30. men Kevin  följde inte med mig hem utan ville leka med sin klasskompis Nico. Så jag sa att ungefär 2 timmar blir lagom för då hinner ju vi också umgås med varandra... Jag älskar verkligen min son för han är som en 8 åring ska vara. Jag fick säga till honom några ggr i skolan, men annars e han rätt duktig på att vara lugn o snäll ;-)Så jag ska hämta hem honom vid 15,00 tiden...

Melissa var Lucia på skolan. Min kamera var kvar i bilen alltså den är funnen återigen, den har ju varit borta några ggr förrut :-O Hon är så duktig Melissa <3 Och alla andra med :-D Ella har verkligen blivit jätte duktig i svenska.. Hon är så söt! Saknar mina bonusdöttrar! Vi får nog ta o ses snart igen...

Jag måste få visa ett sött foto på min son o min yngsta gudson <3


Dex känns så stor. Inte tala om Kevin mammas bebis är en stor pojk nu, bara att inse fakta <3

Vi har verkligen gjort framsteg med kaninen. Hon har vid flera tillfällen varit ute ur buren, så befriande för henne och för mig. Jag stressade upp mig för att hon inte fick den tiden i början av veckan som jag ville ge henne, nu e det mycke lättare att ge henne mera tid när man blivit van att ha henne hemma..

Vi var till Sanna o hennes familj igår. För Thelma fyller på onsdag. Vi köpte ett huvud, det var vísst ett frisyrhuvud och inte sminkhuvud. Jätte fin tyckte iallafall jag :-))


Lånad bild från google..... Inte riktigt såhär såg huvudet ut...

Kevin hade även disco i fredagskväll innan min och syrrans IDOLkväll :-)) Igår spelade han basket i 6 timmar, det var kul att både titta på och för min son att spela...

Nu tänkte jag vila ett tag innan jag ska hämta hem Kevin :-D

kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0