Sista dagen på 2010

Jag tror och hoppas att 2011 kommer att bli bättre än det gångna året. Det har varit ett slitsamt år på många sätt.

                                                              MITT 2011:

Jag måste lära mig att inte lyssna så mycket på vad andra tycker och dämpa ner mig själv. Men samtidigt tänker jag aldrig ta skit från människor som tror att dem kan sätta sig på mig hur som helst.

Jag ska gå ner 6,4 kg som krävs till ett bra BMI. Det kommer jag göra genom fler promenader och börja träna med syrran :-)) Hon tjatar så jag måste ta tag i detta nu...

Ta till vara på det positiva och bra sakerna i mitt liv!! Sluta älta en massa onödiga saker...

Fortsätta strida för mitt barnsrättigheter, han ska bli hörd för vad han vill med allt som rör hans framtid!

Umgås med mina närmaste minst varannan dag ;-)) 

Byta jobb!! Varit på en anställningsintervju, men just det jobbet känns inge bra alls.. Men kan testa ett tag isf. Kravet på ifall jag överhuvudtaget ska försöka!

Köpa en bakmaskin :-)

Åka på utlandsresa, åtminstone till Danmark :-))

Träffa min drömprins!!

Vara snällare mot mina nära o kära. Dem brukar jag vara snäll emot, men mina "fiender" gör mig galen!

Strida för mina o mina kollegors rätt!

DET FÅR BLI ETT HÄNDELSERIKT ÅR ;-)

GOTT NYTT 2011!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0