Sonen var övertrött!

stackars lilla Kev. Han var så trött efter basketen att han inte orkade duscha ens. Jag kunde inte tvinga honom att hålla sig vaken. han har haft en jobbig vecka. Mitt älskade hjärta ! <3

han har ju även börjat åka skridskor med sin klasskamrat o några till från hans skola även andra kan komma när dem känner för det. Om 2 veckor ca e det avslutning eller iallafall medaljutdelning för alla som varit med. Igår fick dem varm choklad o mariekex :-D Hur trevligt som helst!!

nästa helg är verkligen uppbokad. Fredag IDOL för mig o Luciadisco för kev. Lördag var det visst någon julgrej o på söndagen är det basketcup ;-)) Roligt eftersom denna helg ska jag jobba och Kevin är ej hemma. :-(  Kanske skönt att vara lite barnfri i 2 dygn så allt blir bra igen. Idag har vi haft det bra. Lite småbråk blir det i olika situationer, men det kommer gå över helt bara man får smälta detta!!

Nu ska jag kolla på lite tv sen sova e så trött...

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0