Uppesittarkvällen själv :-(

Kevin sover sen ett tag tillbaka. Så jag kollar eller spelar på våra bingolotter själv. Men vad ska jag vänta mig? Klockan är rätt mycket... Så jag passade på att ta fram alla julklappar. förutom kaninen Molly som Kevin fick i förtida julklapp :-))


Orkade inte slå in kalsongerna :-)) Hoppas att Kevin gillar det jag valt att köpa åt honom detta år med. Det känns sådär detta år. vi får julafton ihop med sonen, sen jobbar jag juldagen o annandagjul. Kevin är hos sin pappa från 25-31 dec :-( Överkörda känner vi oss... Men hoppas på det bästa... Umgås med pappa/morfar, systrar/mostrar, mamma/mormor och svåger imorn :-)) Första gången som vi endast är familjen (nästan hela) Morfar har köpt julklapp åt alla sina 3 barnbarn <3 Äntligen har han börjat förstå det :-)) Det uppskattas jätte mycket!!

Nu ska jag bara ligga o vila, imorn ska jag göra Jansson o städa lite. Vi är ju knappt hemma men jag dammsög redan idag, Kevin hjälpte till lite också <3 Min vän kom och hjälpte mig med stoppet i badkaret :-P Så lite har vi att göra men inte för mycket... SKÖNT!!

kram på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0