Sjukt mycke som händer just nu

Jag har haft så mycke att stå i så jag har inte hunnit blogga. Igår när jag skulle blogga då kunde man inte logga in på blogg.se :-(

Det har varit jobbigt på sistone. Men jag kommer att klara av allt bara man ger sig själv tid att vila sen när allt detta är över..

Våran kanin är så söt nu har hon hittat ett "gömställe" bakom sin bur innanför duken som jag har för att skydda tapeten bakom buren och för att undvika att det drar på Molly. Jag hade lite svårt att få tag på henne så att jag skulle få in henne i buren igen :-)) Men nu sitter hon där inne och knapprar på en morot som hon fick tidigare ikväll. Så glad att vi tog hem henne hit från den tråkiga djuraffären <3

Min yngsta syster och jag har ätit kinamat, gott :-)) Hon sover över här hos oss. Medans min son stannade kvar hos sin gudmor Heidi och hennes familj <3 Han känner sig så hemma där... han hade inget problem att prata om hans ensak, han bara talade om det så som att det inte ens var något "allvarligt" Duktig son jag har, så stolt över honom...

Jag har blivit förkyld. Det komiska var att jag kände mig febrig så tog tempern hos Heidi. Skrattade glatt åt slutresultatet 34,9... Massor med feber alltså ;-)) Kan bli verklighet om sjukskrivning. :-( Trodde jag skulle hålla mig frisk.

En rolig historia på Finska:

Olin laivalla. Tapasin yhden tosi hienon mustalaistytön. Puhuimme vähän aikaa ja sitten tyttö sanoi että:- Jos ostat minulle 2 tupakka askia niin saat seksiä. Mies: - ostin hänelle 3 askia, olin reilulla päällä :-))

Alltså låter kanske inte kul såhär men när Heidi berättade den var den så sjukt rolig... ;-))

Nu ska jag försätta snyta mig och längta tills imorn .... kram på er alla.....


Kommentarer
Postat av: malinlima

ha en kanonkväll!!

2010-12-18 @ 14:38:21
URL: http://malinlima.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haft en bra dag sötnos? =)

2010-12-18 @ 16:48:44
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0