Städdags

Har lite att ta tag i här hemma innan Helene kommer för att hämta sina jultidningar. Så jag har en tid att bli klar på. Det kanske peppar mig så att jag får städat till helgen. Det brukar vara mitt mål, städat till helgen, lite småplock i veckan. Man har ju faktiskt rätt mycket att göra i veckorna så hinner knappt...

Ville visst börja så har redan vikt in tvätten o satt i vatten till disken jag hinner diska snart ;-)) Ska dammsuga av golvena o moppa dem. Jag behöver inte ens damma för det gjorde jag nyligen *pust* det e ju så tråkigt!!!

Jag kände mig rätt tråkad men nu e allt bra igen, musiken kommer ur Kevins fina stereo o jag har satt igång med städningen, e väl klar inom 1 timme. Ska ju redan hämta Kevin om 40 min så jag fick bråttom nu. På fredagar hinner man inte mycke innan det e dags att hämta honom igen. 2,5 timme går dem i skolan bara. Så man hinner inte slappa alls märkte jag :-O...

Hörs senare jätte bråttom!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0