<3 Molly <3



Det är jobb med en kanin med den ska kammas, skuttas, göras rent i buren, ge mat och vatten till varje dag, man får hitta en rutin på kammandet och släppa lös den, det andra vet man ju när det ska göras. Vi får turas om, inget som gör mig något för våran Molly Fia Maja är så söt, men lite skygg imellanåt. Hon kom ju till oss igår kväll, men samtidigt e hon så duktig.

Jag tycker det är jätte tråkigt att inte min väninna kan komma hit för hon är allergisk, men jag vill inte att Kevin ska leva utan något husdjur i hela sin barndom. Jag hade också en kanin, han hette Ludde, efter min allra första förälskelse i åk 4-5 hahaha. Jag hade en på "lekis" som jag gillade också men då var man ju sååå liten :-) Jag var rätt sen tror jag :-p Min kanin var ju ute kanin, men då bodde vi ju i villa, lite lättare då. Jag o min kompis Malin gick ut i skogen med våran kaniner efter koppel, jag hade en sån som blev jätte lång. Vi gjorde hopp åt dem. Det var ju jätte kul ju :-) sista tiden tröttnade man ju tyvärr man var ju ändå tonåring redan. Tror denna ålder blir perfekt för min son att ha en kanin. Om den lever 5-6 år (hoppas längre) Då e Kev 14-15 det blir lagom.

Vi får se om jag reagerar på kaninen mina ögon svider lite. kevin grät när jag sa att vi får se om det är allergi. Hoppas inte :-( Molly är född 7/8 så hon blir 4 månader imorn. Kevin sa att om vi lämnar tillbaka henne då köper ingen henne. Han är verkligen omtänksam om henne, min prins!!



Våran familj består av 3 nu. ;-)

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0