1:a dagen på sportlovet

Jag hade satt klockan på 6,00 för att kolla på ishockey FIN-Swe. Det gick ju sådär 0-3, men det e ju alltid roligt att kolla. Sen ringde ju Sanna o fråga om vi ville följa med till Badhuset, vi kom dit innan 12,00. Det var jätte trevligt. Men tyckte det var lite pinsamt för jag hade bara ett äpple o saft till Kevin vi hade ju sagt att vi skulle vara där till 10,00. Vi vart rätt mycke försenade, så vi fikade efter en timmes badande, macka, kaffe/saft, kaka o frukt. Mätt vart man :-)

Jag åkte ruschkana med både Kevin o Tristan dem e lite små för att åka den läskigt "långa" kanan själva. Kevin var lite försiktig först sen vart han lite väl våghalsig, det e positivt till en viss gräns... Vi bubbla o basta. Så roligt så :-D Garanterat kommer det fler badhus-besök. Vi har nog inte varit dit nångång som jag minns. Måste skärpa mig för Kevin tycker det är kul och sen blir han mer van när dem i 3:an ska gå på simskola :-D




Vi åkte till Sanna med egen bil vilken startade fast den varit stilla hela söndagen :-p bra det... Hos Sanna fick jag byta bajsblöja, mata Vilmer o bara mysa. Sanna gjorde Världens goaste hemmagjorda pizza till oss, dem andra fick skinkpizza. På min o hennes pizza var det pepperonikorv, ost, soltorkade tomater, fetaost, ruccolasallad, underbart go!!!!

Vi ska åka skridskor med dem om vi hinner i veckan. Vi har ju bara tisd o ons kvar och helgen också såklart :-). Kevin ska till sin pappa tors-fre (1dygn) Jag har bilbesiktning på torsdag 11,20 sedan ska jag jobba kväll o fredag dag. Lika bra för Kev e ju ändå ej hemma...

Tvättdags imorn förmiddag och sen hoppas jag på att vi ska till Heidi o co ev sova över men kan bli att vi kommer hem till natten känns ändå skönast att sova hemma, som det känns nu, kan kolla på tv om man vill sova om man vill vara vaken om man vill...

nu ska jag kolla på tv en stund sen ska jag sova. Kram på er alla!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0