Dåligt med sömn i natt/Dgr efter

Kevin har mått dåligt i natt igen. Förstår ej vad det berorpå!!?? Det kommer o går illamåendet. En gång sen e det bra liksom o bara på nätterna, skumt!! Om det händer en gång till ska jag ringa o rådfråga om det, blir ju nästan rädd.. Nu e han som vanligt men trött. Har varit bra nu igen, skumt att det återkommer lite då o då..
Detta inlägg vart ej publicerat när den skulle för 2-3 dgr sedan

Jag har varit på fika hos min kära väninna Sirpa, jobbat kväll, sålt lite New Body kläder åt min lillsyster M, fått min bil lagat av den bästa Tarmo i hela världen, varit på MeandI party (söndags) 350kr fattigare, men jag köpte en tshirt bilar o mössan ville Kevin verkligen ha!!
Han var ju med dit o stackarn vi var inte hemma förrens strax innan 21.30, han sover ju mellan 19.30-20.30, trött min lillkille :-)
Vi har denna vecka sovit hos mamma/mormor o Marielle 2 nätter i följd. Syster har fixat med mitt hår. Det e alltid roligt att få vara nära sina nära o kära.

Idag var vi till basketträningen o Melissa följde med. Jag frågade hennes mamma om jag fick ta med henne dit :-)




Innan dess åt vi ju förresten hemmalagad kebabtallrik som var jätte god!




Denna lilla prinsessa fyller 10 år imorn <3 Grattis i förskott.

Nu ska jag ta o kolla på tv för jag e trött o vill sova snart. Tvättstuga bokad imorn skönt :-)

Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0