En helg med hädelser!

Jag tyckte det vart en av dem roligaste barnlediga helgerna jag haft hittills.


Syskonkärlek <3

Och det var tack vare Sirpa o hennes tjejer, Veronica o hennes lilla Emil på fredagen...



Emil lipade åt mig så söt ju gullebebisen <3

Veronica öppnade presentena vi gav henne fr. jobbet:


               
               
 o min systers roliga 30 årsfest igår.
Så rolig privat hemmafest. Var hemma halv 5 ahahaha länge sedan det vart så sent, men garanterat var det värt det!!
Tack Annelie o Henniki för den goda maten o en jätte jätte rolig kväll/natt...

 Love u!

Kevin kommer hem till 17.30 o då ska vi äta kinamat som Hennikis mamma gjort till Annelies fest. Den goda maten kommer uppskattas av min kinamatsälskande lillmonster.

Perfekt avslutning på alla hjärtansdagen 2010.

Kram på er alla på Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var jättekul att ha er här i fredags. Tack för alla fina kläder till emil :). Kram Veronica.

2010-02-18 @ 21:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0