En pigg lillkille

Kevin är pigg idag o det märks tydligt, han e inte stilla en sekund, kan vara jobbigt också, men ska inte klaga han har ju inte kräks alls här hemma. Så skönt! Han hade feber igår kväll, men inge nu iallafall. Han har ätit 2 rostade mackor o ätit lite spagetti o köttfärssås. Druckit en del också, känns bra :-)!

Just nu spelar han på den nya spelet Star Wars The Clone Wars och jag lyssnar på Ari Koivunens : Angels Are Calling. Den är verkligen till min syster Minna <3 Saknar henne. Trodde hennes äldsta son, RASMUS, skulle komma hit nu i helgen men det vart tyvärr ej så för Kevin vart sjuk igår :-( Men dem kanske kommer om 2 veckor, vem vet... man får hoppas!!

Vi ska bara vara inne idag men imorn blir det verkligen att gå ut o kanske hälsa på pappa/morfar. Vill se honom. Han har ju flyttat 9/2-10 så jag vill se hur allt vart när det e klart, han verkar trivas iallafall.. Det känns BRA...

Nu ska vi bara kolla på lite tv o sitta o softa på våran soffa :-) Gosa o bara vara.... Kanske får springa o köpa lite mat för jag vill inte ha samma mat 2 ggr samma dag, blir inge gott alls då. Får vänta att äta den till imorn lunch :-)

Ha en underbar lördag vad ni än ska hitta på... byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0