Film o god mat/gottis

Jag var på Dialys-utbildning 9-12 i dag. Det e faktiskt kul att få lite mer erfarenhet i Uskayrket. Kan vara en merit i framtida arbeten, vem vet?? Vi ska tillbaka dit i nästa vecka o få deligeringen, nice hehe...

Jag kunde inte låta bli att ringa min väninna Sirpa o fråga om jag fick komma till henne ett tag innan Kev skulle hämtas. Jag var med andra ord där också idag.

Hämtade K o åkte till mamma o Marielle. Ville inte åka hem för en timme innan tandläkaren. Hade tyvärr ett hål som ska lagas o ett till som ev. ska lagas. Kevin var så duktig, han var med inne på rummet. O min tandläkare kollade i Kevins mun för hans permanenta tand växer lite konstigt bakom den lösa mjölktanden, men ingen fara enligt honom, den kommer växa sig till rätta bara att vicka på tanden mer så den lossnar..


(Bilden är tagen från http://blackchristiannews.com/news/g-force_movie.png)


Vi var till jobbet en sväng, den ligger ju precis vid tandläkaren, pratade o drack lite kaffe...
Vi gick till Ica o hyrde G-FORCE den var rolig o Kevin uppskattade den jätte mycke :-) Har även idag ätit rester av Kinamaten, slut på det nu orkar inte se kyckling på ett par dgr nu ;-) o ätit några bitar godis som vart över från i fredags... nu får man vänta innan man äter gott igen...

Jag har känt mig lite skum: brösten spänner, tycker allt luktar starkt, illamående, symtom som gör mig lite vilsen :-)... Tänk inte så inte troligt ;-)

Ha  en trevlig måndagskväll, jag ska försöka dammsuga mitt rum, Kevins rum kvar annars dammsugit klart. Diska ska göras men jag vill ta det lugnt en stund innan :-D
                                                                                                                                      KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0