Igår fotades vi av min vän J :-D

Tack för jätte fina foton, verkligen nöjd.

 Kevin <3

 Kevin o Tiger

 Jag o Kev

 Kasta snö

 Roligt!

Det var några foton som togs. Vill inte lägga ut alla dem jag tror ska förstoras upp till olika storlekar. Jag har några väldigt bra foton :-)

Vi har idag varit hos mamma o Marielle efter att vi storhandlat. Vi åt Tacos. Gott... Det e så gott att äta tacos med kärt folk. Jag har svårare att tänka mig att äta det bara jag o Kev, men klart vi gör det om vi e sugna på det...
Ella o Melissa <3 sover här i natt. Vi har kollat på Lets 'Dance fast Kevin somnade eller la sig i sängen rätt tidigt. Ella fick gå o lägga sig tidigare än Melissa. Hon e ju lite äldre ändå. Hela 10 år hehe...

Jag hade ju foton i kameran som jag inte hittar just nu, men återkommer med dem sen...

Ha en fortsatt bra fredagkväll...  Jag ska kolla på sista av Lets Dance o sen gå o sova... KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0