Kevin är sjuk

Man blir så orolig när man får ett sms från Kevins pappa att Kevin kräkts i natt o idag. Man vill liksom vara med sitt barn när han är sjuk, magsjuka framförallt!! Han hade t om fått stanna bilen innan dem var hemma här.
Kevin är blek o har mörka ringar under ögonen, ser inte alls pigg ut. Han har fått i sig nästan en hel glass, en bit panpizza o lite cola o lite nyponsoppa. Jag e lite orolig för att han ska torka ut. Acetondoft från munnen o det har aldrig hänt förr. Jag kan upplevas lite barnslig för jag e orolig för en vanlig magsjuka men såhär mycke har Kevin aldrig kräkts....

nu har jag bäddat med min extra bäddmadrass under honom o täcket över honom i soffan. Han klunkar nästintill nyponsoppan, va skönt att han har lite aptit nu.

Det blir väl att kolla på tv ikväll. Vi skulle ha haft iallafall en kusin till Kevin här, men det gick ju tyvärr ej.... Imorn får vi hoppa fotbollen också. Med det också min massage o ett besök i Storstan :-( Men det blir fler ggr....

Igår jobbade jag kväll o det var den värsta kväll jag jobbat, blääääh. Tur att alla lär sig av misstag. Lär er tanka bilen!!! Tack Erica för din hjälp!!! Utan dig skulle jag nog gått hem (läs åkt)

Kevin ringde mig tidigt igår kväll för att säga god natt.
Jag undrade att varför han inte skulle kolla på Halv Åtta Hos Mig. Nej jag e sååå trött fick man till svar. Kände sig väl sjuk redan där. Stackarn...

Nu börjar Hitta Nemo på Disney Channel Film.. Så lägger ner datan en stund nu :-)
                                                                                                                Massa Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0