Kevin har kommit hem nu.

Det känns så skönt att Kev är hemma igen! Saknad men idag var han så glad när han kom från sin pappa så då blir jag lugn o tycker det e bra att han var där. Basketmatchen hade väl gått med förlust men det bryr sig inte barnen om. Dem blir nog bättre o bättre med tiden nyligen börjat ju :-)

Nu ska Kev lyssna på musik inne på sitt rum.
O jag ska kolla på Kalla Fakta, det e rätt spännande att se hur brottslingar får rätt till skadestånd ifall nån försöker rädda den dem skadat :-( .... Lite spännande att se hur folk följer med strömmen o gör som man blir beodrad att göra.

Jag var hos Melissa, men hon var ej hemma så jag o hennes mamma fika. Hon fick en festlig handväska i guld o några gelehjärtan som födelsedagspresent, hon vart ju 10 år i tisdags :-)

Snart ska Kev somna o jag ska kolla på tv.

Gokväll. Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0