Ren glädje

Vilken härlig tid vi lever i. Jag o Kevin har fått verkligen mycke roligt gjort på dem här dagarna vi varit lediga. Igår sov vi hos Heidi o familj. Verkligen gott me Tacos o sen hade hon bakat gissa om det var gott?? :-)
Heidi hittade rätt mycke kläder o leksaker till Dex, verkligen bra att dem kommer till användning, jag ska ju inte ha fler barn.
Dex e så fin min minsta gudson, älskar honom vaknade upp med honom i morse. Visste ju inte riktigt vad han skulle äta på morgonen så det fick Heidi sköta sen när hon gick upp.
Jag älskar hela hennes familj!!!!

I morse ringde Sanna o frågade om vi ville följa med till Arboga till badhuset där. Det e ju klart vi vill!!!! Vi hade pratat om att åka skridskor det hinner vi ju göra nån jobbdag annars :-)

Ekbacksbadets utomhusbad byggdes 1970 och har sedan dess svalkat tusentals Arbogabor och besökare. 1992 byggdes sedan ett efterlängtat badhus. Idag kan Ekbacksbadet erbjuda en mängd olika simkurser året om. Dessutom finns vattenrutschkana, solarier, bubbelpooler, bastu och café.

Hit ska vi tillbaka, LÄTT!!! Det var verkligen fint o roligt!!

Kevin somnade på soffan helt slut efter badandet o sova över hos vännerna :-)

Nu ska jag kolla på tv sen ska jag sova för det e ju jobbkväll imorn :-( man blir ju lätt bortskämd att vara ledig. Ska försöka få vara ledig lite mer. Behövs verkligen har inte mycke ork kvar till att jobba just nu. Känner att all min ork ska gå till att må bra att få vara nära mina älskade vänner o familj/släkt...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0