Så bra Söndag

Idag har jag fått mycke roligt gjort!

Vi åkte till pappa/morfar idag vi köpte med oss en blomma som Kevin fick välja ut, den passade jätte fint i hans nya boende.
Vi måste åka till honom i veckan med ev båda systrarna. Han frågade efter våran yngsta, men det gör han jämt :-)

Sen åkte vi till Tarmo, jag vart ledsen för han berättade om att en man hade dött, han var så snäll mot mig o Kevin o alla andra säkert med... Kändes lagom tråkigt, skänker en tanke till hans familj! <3

Vi åkte hem o skotta fram parkeringen man har fr om imorn. Det känns ju som om man kommit till himmelriket för man behöver aldrig mer leta parkeringsplats på gatorna här utanför, tack gud för det :-) Imorn efter jobbet e det bara att glida in på nummer ....06 :-)

Vi hämtade upp Marielle och fortsatte till Annelie som hade middag o fika för några släktingar pga 30 års födelsedag, det var jätte gott med tacos o tårta plus annat gott till TACK ANNELIE O HENNIKI <3 Foton togs med värdinnans kamera.

Kevin fick hoppa in i badet direkt vi kom hem och jag gjorde en beställning på Oriflame och till Fujidirekt, det blir 17 förstoringar och 3 mindre foton till en ram från IKEA. Allt kostar ju bara 123 kr inkl frakt. Me like!!!! Hoppas allt e lika bra som jag hoppas. Bra fotat om inte annat, av en bra vän.

   Dessa blir dem största förstoringarna
                                              sen blir det många 20*30 ska ges bort till dem lyckligt lottade :-D

Ska sova snart igen, alltid samma visa varje kväll/natt...

kram på er alla mina läsare, välkomna åter en annan dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0