Trevlig helg

trots att min skrotis främre avgasrör är av. Inte undra på hur oförsiktigt att kört i snön, men va sjutton det e inte lätt att parkera nånstans här i stan. Jag har dessutom blivit så trött på att leta efter en plätt att ställe bilen på så nu har jag en egen parkeringsplats några meter från huset. Jippii om jag nu ska ha kvar bilen haha, men ska ha parkeringsplatsen så mina vänner kan ställa sina bilar där om den står tom :-)

Igår sov min syster M o Ella, Kevins klasskamrat här, riktigt roligt. Men jag somna tidigt kan vara för att jag är förkyld ellër för att det var fredagkväll då e jag som mest trött :-(... Ella är en liten sötnos, skulle tänka mig att ha henne som min låtsasdotter o Melissa med. Melissa har tidigare kallat mig för det :-)

Vi åkte o lämnade Najibe till loppis innan fotbollen idag :-)





Jag kunde varit på fest nu men orkar inte gå, vill bara sova men klockan e ju lite väl lite ännu...  Skulle verkligen vart roligt att få ett MMS med 2 pussande människor hahaha, men lär ju inte få nåt sånt... Typiskt!! hahaha

Vi sitter o kollar på Disney Channel, tur att jag sitter upp annars skulle jag somnat för ett tag sen redan :-)
Får väl bli Melodifestivalen ikväll vet ej om det kommer nåt bättre på tv, har inte kollat upp det.

Ha en bra lördagkväll där ute! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0