Några dgr i följd

 Gammalt foto

 Nytt foto

Tänkte bara jämnföra håret på Kevin ;-)

Vi har haft det bra. Fotboll o basket som vanligt. Det hör till familjen Mäkikivis vardag o helg, så bra så :-)  Mamma-Anette ska bara få igång hennes träning så e vi en sportig familj. Skulle vara skönt det ;-)

I fredags var jag bjuden på fest hos Thomas o Helene, tack för inbjudan, men Kevin ville kolla på Lets Dance med mig så då var det att stanna hemma. Prioriterar min son över allt annat så ;-) Hans vilja e min lag, eller nåt ;-) Vi gick till Hemköp o köpte lite gott. Grillat o potatissallad, gott... Agneta åkte ut så tråkigt, hon e så fin enligt mig.

På lördagen vart det fotboll 11-12 sen åkte vi till T o åt. Kevin "tjatade" om att hur mycke han ville till Heidi, Bo, Jasper, Oscar, Dex-Eddie o fåglarna, hela tiden pratade han om dem. Då bad jag honom ringa Heidi o fråga om han fick sova där. För jag skulle ju på Kristoffers 30 årsparty. Heidi tyckte det gick bra. TACK!!!!!!! <3

Festen vart JÄTTE rolig verkligen!! "Alla" var jätte roliga speciellt dem som var där i början av kvällen, på förfesten... Tack alla inblandade <3
Själva festen var på Nybron o tur var väl det, det vart jätte lyckat... Jag stod mest på dansgolvet tror jag hahaha.... Hoppas syrrans 30 årsfest blir lika bra, det tror jag den blir inga problem... Om dem gamla vanliga kommer då blir det bäst :-) Tänk att Annelie också blir 30 år nästa lillsyrra har hela 12 år dit, lyllos henne :-D Men det blir jätte speciellt för hon fyller ju 18 i Maj. Vaddå tiden går fort, hon blir MYNDIG?????

På söndagen kom min kusin Jari hit o han skjutsade mig för att hämta Kevin, han e så snäll.. Bjussa på kina-mat för skjutsen... Det var så gott så.

Igår var jag hos Katja på massage, det hjälper iallafall för en stund, hon e duktig :-) 200 kr för en timmes massage ME LIKE!!
Vi kom hem o åt färdiga`!!?? plättar. inge speciellt alls, mina egna e mycke godare o tjockare ;-)

Idag var jag o kolla in det nya äldreboendet på Måsta Äng. Den var helt ok. Var även o hämta köksmöblerna, skapligt fina ;-) Får se om M ska ha dem eller om jag ska ha dem eller om dem ska säljas.
Behöver snart alla pengar jag kan få. Pengar går åt när en frånvarande pappa ska börja bråka o tro att han kan få allt helt plötsligt. Jag lyssnar på mitt barn bästa. Jag gör allt för Kevins skull nu o för alltid.
<3 Älskar dig min son <3 

Mina vänner som ska ha barn var här o kolla på lite babysaker. Dem ska köpa bilbarnstolen o babysittern för 1000 kr det var en bra affär för båda parter tror jag faktiskt.. Ska kolla vad jag ska sälja mer blir ju helt till mig att jag faktiskt har saker jag kan sälja, en massa saker e det faktiskt. Tror mina bekymmer med kostnaderna e räddade till en viss del iallafall..

Nej men nu mina läsare ska jag ta o lägga mig trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0