Bloggpaus :-D

Har jag inte bloggat på 4 dgr?? Oj då det var som sjutton :-)

Vi har inte gjord så mycke. Vi var hos Heidi o co igår, men inte länge för jag har mått illa i 2 dgr nu. Kan vara oro eller så e det nåt annat.

Marielle sov hos oss på lördagen det var trevligt!
Kevin var hos sin klasskamrat på lördagen efter fotbollen förstås... Kul att sitta där men det var kallt som sjutton.... En person kom dit också roligt att se honom också... ;-)

Idag var jag o min sons pappa på möte igen, det e inge roliga saker precis, men men sånt e livet.... Men jag gör allt för min sons bästa hoppas det blir så bra det bara kan...

Ska värma lite tacopaj nu. Har inte kunnat äta av den ännu men nu ska jag försöka ta en bit, tror den e god Kevin älskar den iallafall, min lilla kakmonster ;-)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0