Dex e best

Han e så gullig min lill gudson Dex..

Älskar dig!!!!

Jag ska ta med Dex bror min nästäldsta gudson på bio AVATAR tror jag det blir, hans önskan ;-)
Vi var hos Heidi o co idag o sen senare hos T.. Helt shysst dag ;-)

Bilen e lite konstig får se hur det blir hahaha.. Som tur e ska den inte användas i helgen. För då e jag på kryssning ;-) Hoppas på att Jocke följer med han e ju mitt stöd annars hoppar jag också pallar inte följa med då, känner ju knappt nån annan... Börjar bli lagom pirrigt ;-) Måste packa till Kevin o även till mig för hela helgen, jag tycker det e svårt att göra det veta vilka kläder man VILL o behöver med på resan...

Nu ska jag börja packa Kevins kläder så det e klart.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0