Dagen som börja tråkigt o avslutade mysigt

Igår var jag på möte genom TNIS, Kevins fotbollsklubb. Jag e ju som bekant Materialare i laget me 1 tjej till, Lotta :-)... Hon kunde tyvärr inte närvara börjar sakna henne ju.. Hoppas man ses snart...
Vi sov hos mamma o Marielle, det var mysigt. Vill gärna göra det fler ggr.

Ja idag började inte dagen riktigt som jag ville, bilen stannade o ville ej åka iväg efter jag lämnat av min son på skolan. Jag hade parkerat utanför o där e det FÖRBJUDET att parkera, haha lyckat... Men jag ringde T o han kom på en gång, så himlans snäll han e!!! TACK SÅ JÄTTE JÄTTE MYCKET!!!

Nu har jag tvättat lite kläder, ska bara bli torrt. Så skönt att ta tiden till det efter jobbet hatar att ha tvättstugan på min lediga dag.
Nu har man bara att gå på möte o sova hos Frugan på fredag (ledig dag), sen fotbollsledar-kryssning lör-sön så kul!!! Hörde bara idag att inte Krille o Kalle ska med svikare ;-) Skulle ha gjort resan lite roligare om dem kommit med.



Hoppas ni har en bra onsdagkväll!

Kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0