Härlig Nyårsdag på er alla!

Våran nyårsafton vart så bra som den bara kunde blivit!! På morgonen fick jag sovmorgon fast jag hörde min son o systersöner rätt bra ändå. Jag verkligen njuter av att ha dem här sötisarna o Kevin saknade dem redan innan vi lämnat av dem, stackarn...

 Kusinerna!

 Go Mat!!

 Marielle o Jag

 Jag o Najibe

 Kevin <3

Det var så kul att Kevin kom till Najibe, han verkligen överraskade sin mamma :-) Så på det sättet fick jag 2 timmar till att tillbringa med min son :-) Sen somnade han 22,00 innan t om..

Vi gick ut på stan o kolla på Fyrverkerierna o sen gick vi ut på Harrys. Helt ok faktiskt...

Jag mamma o Marielle öppnade glöggflaskan o åt lite pepparkakor till Polarexpressen, den e ju så fin fast det e en aminerad film så e den bland dem bästa jag sett... Den ger en sådan skön känsla....

Nu ska vi åka o kolla på bio, Göta Kanal 3... Ska bli kul att komma hemifrån för min son e hos sin pappa o co hela helgen o jag ska ju jobba..

Kram o god fortsättning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0