Lör-Sön

Kryssningen som vi ledare o andra som e me i lagen på TNIS åkte på vad ju allt annat än lyckat kan man säga, hahah... Men om man är så taskig att man kastar skit i ansiktet på folk får man känna av det. Hälsa ska jag inte heller göra på dem personer jag ogillar just nu ;-) Jag hade ju min egen lilla pratkille som jag kunde prata med, så bra så...

Jag har inte heller några bra foton att lägga ut egentligen. heheh, men resan var billig 175 kr vi fick tillbaka 115 kr för dem som avbokat resan :-) Tackar!! Köpte lite godis o lego för dem :-) Hytten var fin, fick en egen hytt, perfekt, med fönster ;-)

Hämtade Kevin o sen gick vi till Heidi o familj. Var hemma strax efter 20,00. Då ringde Micke o hade grejer att klaga på man kan säga att han bara gör allt svårare för honom ;-)
Jag e inte alls nån glädjedödare :-)


Idag e jag så trött så jag orkar inte skriva mer just nu iallafall.

Kram o ha en bra måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0