Möte, bio o spel

Vi har varit iväg sen strax efter 9,00 i morse. Kevin var hos mormor o moster medans jag var på mötet. Man kan säga att jag är nere igen pga hans beteende. Konstigt=NEJ...

Jag gick till mamma o hämtade Kev o till Rio för att hämta biljetterna innan det var dags för Mc D. Men jag har dragit ner på portionen köpte en Happy Meal. Mycke liten dryck märkte jag annars räckte portionen. Det e nog mest portionerna som avgör men samtidigt e det ju inge bra att äta skräpmat. Men jag tänker dock ej sluta med det bara dra ner på det..

 Meny nr 2 :-D


På väg till biot tog jag ett foto på Kevin

 Så fint!!

Nu ska jag till grannens tvättstuga o sätta igång 2 maskiner. Hon hade inte själv mycke tvätt så jag fick ta 2 maskiner :-D Tack!

kramar på er all!! / Anette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0