Sista kvällen utan min älskade son

imorn kommer min älskade son hem. Jag saknar en son att ta hand om. Jag har visserligen jobbat idag till rekord sent 16,10. Där har jag tagit hand om våra vårdtagare.

O sen efter hemkomsten o duschen åkte jag till Sanna o hennes familj. Där fick jag ta hand om hennes busfrön. Vad roligt det var när jag kom. Vilmer var lite ledsen men sen såg han mig o gav mig massa leenden, jag smäller!!! Jag vill ha bebis!!!
O Thelma då hon kom o satt sig i mitt knä o myste, hon ville verkligen att jag skulle ha med mig Kevin nästa gång jag kom hon liksom saknade honom i mitt sällskap Anette utan Kevin inte samma sak :-) Hon sa nyss att jag var hennes Nette Så sött!! Jag smälte igen ;-) Barn e liksom så ärliga o snälla mot mig :-D

Snart börjar En Förtrollad Romans som jag tänkte kolla på så Bye Bye så höres vi en annan dag.
                                                                                                                                    Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0