Snacka om förvirrad

Kevins Fritidsfröken sa att:
-Då ses vi på torsdag nästa gång.
Jag stod där som ett ?....
-Ja just ja det e ju en RÖD dag imorn. Usch tänkte jag vart ska Kevin vara.
Han ville till Jasper o Oscar men dem e inte i Sverige utan ff i Finland. Så jag ringde Sanna.
Kevin fick sova där. Alltså vilken räddning. TACK SÅ MYCKET!!!!

Jag kollade på bröllopsfilmer nyss, jag vill gifta mig i en fin kyrka! Och min syster ska fixa mitt hår o sminket ska nån proffsig sminkös göra. Jag ska ha fina långa naglar. Jag ska ha en klänning som är vit o svart. Vet nästan exakt hurdan jag ska ha. Smycken som symboliserar kärlek. Tårtan ska ha minst 5 våningar helst 10..... Jag o HAN ska mata varann me tårta o jag ska samtidigt rufsa i HANS hår. Det ska han verkligen gilla om han ska bli MIN man...
Festen efteråt ska bara vara för dem allra närmaste! Med egen DJ karaoke o egen kock. En massa go mat o dansa fettet av sig ;-D

Det finns fler detaljer som jag inte ska gå in på nu....



OJ vaknade jag nu?? :-( hehe

Nu ska denna drömmerska se på tv o bara vara...

kram

Kommentarer
Postat av: Marielles frisörblogg

Om man säger såhär - jag längtar redan till ditt bröllop och få fixa dig riktigt fin!!

2010-01-05 @ 20:27:00
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0