Äntligen fredag, så som jag längtat!

I onsdags var vi på basketen. Jag hade pratat med min morbror (tränaren) om att jag ev inte orkar sitta med på träningen. Det var ok han skulle ta med Kevin o åka till bollhuset o det skulle tas lagfoto på basketlaget o singelfoton också. Det lät för bra för att vara sant tänkte ju jag.

Men jag stannade ju så klart själv på träningen o åkte även till bollhuset, kan ju inte låta bli att vara med. Sådan e inte jag, måste vara med o se allt :-) Dem var så söta våra små basketknattar!!! <3
Vi åt Världens goaste Kebabpizza o drack cola, men det var ju faktiskt lilllördag!

Kevin var hos sin pappa igår, så jag passade på att gå på bio med min nästäldste gudson Jasper o min kollega Lena. Vi såg AVATAR, jag tyckte den var bra, verkligen för jag somnade inte ens fast den var 2,41 lång.


Bilden e tagen från biologyandpolitics.blogspot.com

Vi fick fika hos min älskade fruga hon hade gjort bullar, TACK!!

Vad roligt man har med Lena man får så många skratt speciellt om man sitter på Mc D trötta som 2 fjortisar.

Jag lämnade hem Lena o trodde jag skulle ha problem att somna utan att ha sonen hemma, men jag var trött må tro jag sov till 10,30 i morse :-) Man kände sig helt borta men det behövs verkligen en skönhetssömn emellanåt. Annars ser man ännu sämre ut...
Jag fick panik av tvätten så jag gick ner i tvättstugan och till min stora glädje kunde jag bara ta ner tvätten o börja tvätta :-) Så nu e korgen tom så skönt!! Inte länge men ändå

Jag e så kluven jag e bjuden på 2 födelsedagskalas denna helg, jag vill gå på båda men det går ju inte. Så vet ej om jag ska på nån av dem. Måste veta snart ju 18,00 börjar ju Thomas fest. Får känna efter. För jag o Kevin vill ju kolla på Lets Dance o äta gott. tror det blir så får ju gå på nästa fest Thomas har, lite synd för det kanske inte blir nån fest på länge för dem ska ju ha barn senare  i år. Va roligt för dem äntligen e det dags.

Nu ska jag försöka få lite gjort här.

Ha en trevlig fredag, för det ska vi iallafall ha :-) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0