Änglavakt!

Jag har tyvärr kvaddad min "nya" bil. Jag o min moster var på väg till Göteborg då bilen gick av vägen mot ett viltdjursstängsel. Bilen vart rejält skadad. Men som tur e klarade vi oss oskadda, lite mör i kroppen o psykist instabil är man men glad att vara hemma nu. vi hade det bra hos min kusin o hennes familj. Jätte fint hus bor dem i sjön precis nedanför fick en liten känsla av min mormors förra sommarstuga i Finland. Jag menar trädgården o så :-)) inte huset

Min älskade lillkille kom hem idag. ÄNTLIGEN!!!!<3 Jag har saknat honom JÄTTE MASSOR!!!
Han vart jätte ledsen, då berättade han att han brukade kolla på mitt foto i hans mobil o sakna mig massor.  Jag kunde inte mer än tycka att det var gulligt sagt...

Jag har haft en fullspäckad vecka. Verkligen händelserik. Som tur e så slutade allt gott!!! Man har verkligen haft tur att få fortsätta leva med sin son.

Får återkomma imorn eller nåt!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0