Dagen bjöd på:

En massa skoj.

Vi åkte till Heidi, Bosse o Dex vid 14,00 tiden, sen var vi till Tarmo o hämtade 2 resväskor, sist men inte minst var vi till Sanna o familj...

Vi kom lagom till mat både hos Heidi o Sanna. Vad vi e lyckliga för det för vi hade även hunnit med lunch hemma hahaha... TACK mina vänner för all gott som bjöds på ;-))

Så imorn e det dags att åka på semester nr 1... Borås o Göteborg ev Lidhult för mig o Kevin.... Det känns lite läskigt att åka för sist hände det än otäck olycka när vi var till Göteborg, men jag ska övervinna rädslan och åka samma väg igen.... Usch det känns men vad ska jag göra?? Vi hade ju bestämt att vi skulle göra resan innan allt hände, så då blir det så!!!

Jag hämtade mobila bredbandet så nu har vi 1 veckas surf på det. Om vi stannar längre då fyller vi på mer bara :-)) Men tror mer på 3-4 nätter. För i helgen har jag planer :-D

Nu ska jag snart sova för måste orka köra imorn.... Får se hur dags man vaknar och sticker iväg.... Måste packa också :-(

Hoppas ni får en bra dag imorn vi hörs sen när vi e framme i Borås!! kram

Kommentarer
Postat av: Jennie och Exxa

Vilka härliga bilder längre ner! Just nu har jag en tävling i min blogg där vinsten är ett personligt namnsmycke, vore kul om du ville vara med! :)

2010-07-19 @ 13:17:17
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0