Hélgen i helhet!





Eric Saade var i vår stad på Parken Zoo. Han var lika snygg i verkligheten som på tv :-)) Lite dåliga foton bara :-( Så e det när man ska cooma in ;-)) Ser verkligen ut som om Eric kollar in i min kamera på bild nr 2

Innan vi gick och lyssnade på honom var vi till Parkenbadet, jätte roligt. Första gången som jag kunde sola och bada utan att behöva kolla efter Kevin. Men det ska jag garanterat göra vi ska ju lära honom att simma...

Igår var jag o Amelia hela dagen, sen på kvällen var jag Kristoffer o Amelia på Stadsparken o drack o åt nötter. Sen var vi en liten sväng till Grappa... Såg en där som jag skulle ha velat prata med men det kanske jag får tillfälle till under semestern... ;-)

Ha en bra kväll, jag orkar inte sitta här nu :-)) Så varmt o sen e det lite av final i fotbollsVM 2010 Holland-Spanien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0