Mycke gjort under samma dag

Igår städade o tvättade jag, så skönt att få det gjort trots den onda ryggen :-(( Jag hämtade även ut den enorma Marimekko skålen fr Hemköp :-)) haha verkligen stor.. Så söt!





Sen fikade vi med min granne <3 Alltid godare i vänners sällskap...

Jag började sakna min gudson DEX så vi åkte till Storstan o hälsade på hans familj ;-) vi var väl där i ett par timmar eller nåt. Han går HELA tiden, men tur e väl det för hans krypande ser inte klokt ut hahaha... vi har gjort affärer me Heidi o Bo. Nu har jag en Router o 2 barnfåtöljer o brandsläckare. O dem har en massa barnleksaker, kläder o mammutmöblerna.

Min syster o jag kollade på en bra film:


(Snott från torgelato.com)

Idag blir det nog att sola o åka på shoppingtur till  Tuna Park tror jag... :-))

ha det bra, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0