Övernattning hos Diana o Sebbe

Vi sov över hos D o S i natt, vad roligt det var. Vi klädde ut oss sent på kvällen o åt pizza o drack läsk.
                                
                                              Som en kanon söndagkväll alltså... 

                 


                                                             

                                                 

         Lite tokiga måste vi få vara!!! Inte alls rastlösa eller trötta.

         Jag hoppas vi äldrig blir för gamla för att vara barn på nytt...

         Det blir så mycke roligare då ju... :-D

         Idag kom vi hem ca 20,00 och då har vi bara kollat på tv o spelat på datan... 
                      
         Min granne trodde att jag var barnledig och ville att vi skulle dricka vin o umgås ikväll,

         men tyvärr kanske imorn, men bara kanske.
                                     
         Ska kolla runt med alla att hur det blir med utgång o sånt :-))

         Nu tänkte jag vila min jätte onda nacke o rygg, har verkligen haft ont idag!!

         Ha en bra kväll, så hörs vi.

                                                                         
                                                                    KRAM/Anette
                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0