Semester dag four

Idag har vi varit o hälsat på min kusin o hennes familj i Göteborg!! Det var så sött med en nyfödd bebis, 11 juli 2010....



Vi fick grillat o en supergod sallad, och fika till efterrätt. Tack!! Efter maten gick vi och plockade lite blåbär innan barnen simmade i sjön gångväg från deras hus :-)









Ser ni Kevin min ?? :-)) Håller andan så han flyter när han simmar, gullunge...


Sysslingarna hade det jätte roligt när dem simma. Men det e lite att hålla reda på för dem kan inte simma nån av dem... Kevin tog flera simtag igen, min duktiga lillkille...

Jag vill ha en bebis!!!!



Till middag åt vi pizza, men vilken skandal. Kebabpizzan i Borås smakar som renskav istället för kebab. Tacka för att man bor i Eskilstuna där kebaben är som bäst!!!! <3

Nu tror jag att kaffet är färdigt så sugen på kaffe nu :-)) Man har blivit bortskämd av Airi o mamma nu på denna resa, så underbart....

Ha det så bra mina kära läsare!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0