Semester dag nr UNO i Borås

Idag vaknade vi ca 9,00. Sen var det bara att packa, diska, äta frukost, duscha och ringa runt med lite ärenden och tanka bilen full me bränsle. Så vi vart 1,5 timme försenade från första planerade avgången hemifrån kom iväg ca 11,30..

Vi stannade på den nästan obligatoriska Mc Donalds i Örebro. Kevin åt en plusmeny av Mc Feast, han sa först att han inte ville ha nån hamburgare :-S, lite paff man vart när han åt hela hamburgaren, dock hälften av stripsen, men bra ändå. Han sa att han ska äta en lika fet hamburgare nästa gång, börjar han bli stor min lillkille???!!???

Det e lite segt att köra i några timmar, men vad gör man inte för att komma fram, det e bara att gasa på så e man framme till slut. Det gick bra men jag vart påmind om olyckan tyvärr så sitter den långt inne, tar nog ett tag innan man kan köra helt utan att tänka på den, om man någonsin kommer göra det, vem vet....

Nu har vi bädda en dubbelsäng åt syrran, mig o Kevin, min mamma sover på madrass o värdinnan på soffan :-S... Ska fråga om det går bra annars ska jag sova på soffan nästa natt. Hon e så glad över att vi kom. hon frågade om vi skulle stanna i 2 veckor men tyvärr har vi packat för 1 vecka o jag vill hem till helgen. Planer förstår ni ;-))

Hon hade gjort finsk morotslåda ( sådan man äter vid jul), köttfärslimpa o ris, till efterrätt åt vi vattenmelon, jätte smarrigt. Hon hade även bakat kanelbullar i morse, dem var jätte goda o kaffet med :-)) Hon är så duktig. ( Kallar henne för hon nu så får vi se om hon samtycker till att vilja vara med på foto i bloggen. Tar foton imorn, idag har jag vart lite trött så jag har inte ens tänkt tanken på nån kamera användning.... 

Hon har även sagt till mig att min son är så snäll, STOLT. Men själv tycker jag han e i någon trotsålder. Ska kräva så mycket. Sådan har han inte varit innan. Eller inte såhär tjatig... ;-)) 

Nu ska jag läsa, kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0