Semesterdag numero kaksi

Vi har idag varit till Airis sommarstuga. Det var mysigt, men tyvärr kan inte jag leva stugliv för länge. Det passar inte mig. Kanske växer mig in i livet om jag skulle bli tvingad hahahha.....


Vi har varit på sommarstället när vi var små men jag minns inte det :-P Kanske lite av att vi var till Ellos fabrik försäljning och djurparken annars minns jag inget... Det var verkligen på landet ingen toa eller rinnande vatten...

Vattnet drog min son o Airi upp från deras 9 meter djupa brunn :-)):



Kevin njuter av det lugna stuglivet, hittar på nåt hela tiden, men så e det ju när man e liten o har fantasin i behåll :-)

   

Så fin natur det finns här i Sverige:





´Nu ska vi snart äta så lägger ner detta för denna stund återkommer ikväll eller imorn om uppdatering av våran "Sverigesemester"

Ha en bra dag!!! heipparallaa nu ska jag knallaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0