Semesterdag nummer tre

Idag var jag, min syster och Kevin i Borås Djurpark. Det var lite som Parken Zoo, men betydligt större. Det bästa var nog att det fanns elefanter, giraffer och lite andra djur som inte finns i Parken Zoo...

Först kommer man till:






Det fanns lite dinosaurier i skogen också det vart lite roligare tyckte jag.

Sen gick vi vidare tänkte lägga ut lite foton på djur som inte finns på ParkenZoo i Eskilstuna..












Sen fick Kevin en Gepard med sig hem:



Sen åt vi varsin glass också ;-)::




Kevin hade lite småaktiviteter också bl a åka rutschkana, grävmaskin och göra traktor:



Vi har även fått smaka på jätte god kasslergratäng... Tar receptet så några av mina vänner får smaka på den :-))

Tror det blir att gå till någon lekpark idag pallar inte att vara inne blir så tröttsamt då...

Ha det bäst, så hörs vi, kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0