Soliga dagar

Kevin är med Sanna och hennes familj i Parken Zoo o parken badet... Han ska sova över där så jag är barnledig till 16,00 imorn. Jobbar en heldag och sen på torsdag fram till 13,30, då min ledighet börjar :-)) 5 veckor ledigt!!!
Nu är jag o Amelia hos Tarmo. Han ska försöka fixa med min bil ännu mera. Han fixade fjädringen på ena sidan nu ska han kolla om han får tag på en motor till elen för förarrutan... Den såg vi att den inte fungerade efter köpet. Den får duga nu, bilen alltså ....
Vi ska väl åka o sola o simma snart, det e så varmt, 31,3 grader i skuggan, inte illa.... Jag vill bli lite mer brun och inte röd som man har så lätt att bli....
Ha en underbar tisdag, för det ska jag ha...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0