Ofrivillig bilbyte!

Igår var jag till VC Tunafors. Där sa läkaren att jag ska vara hemma denna vecka. Jag ska inte överanstränga mig och inte heller ha armen fär stilla. Jag har fått muskulära besvär efter kraschen. Idag hade jag migrän o illamående som jag aldrig kännt förr.... Om det kommer tillbaka då blir det VC:len igen... hopplöst... Men som sagt vi lever o kan gå osv... Tacksam över livet!!!

Idag var jag Amelia och Tarmo till V-rås. Köpte en "ny" bil åt mig. Inte alls nån som ville ha men bättre den än ingen, Hyundai Accent -96... Har ju inget annat val, tyvärr.... Vi som tyckte om min Clio så mycket...Men nångång i framtiden blir det andra bilar!! Man får acceptera att man inte har en massa pengar att lägga på en bil...

Parken Zoo o badet besöktes idag. Jag hade stekt pannkakor i morse. Vi hade med kex, färsk ananas, kaffe, bullar o saft. Det var gott som sjutton!!! Blir karusell åkande nästa gång, ska köpa åkband till min son jag får åka för det e en karusell han vill ha med mig på.. :-D Det e bra att han vågar erkänna att han inte vågar åka själv...

DET BÄSTA IDAG VAR NÄR KEVIN HADE SKRIVIT= HEJ MAMMA JA ELSKAR <3

Det värmde långt in i själen!!!

Nu ska jag snart sova. Natti natti, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0