Varm dag

Idag har vi haft det super. Vi åkte till Sanna o hennes familj. Där var det trevligt barnen hoppa i studsmattan o cyklade för att mata hästarna..
Vi grillade kyckling och åt strips o morötter o lök från deras egna land. Så gott....




Sen fick vi med Tristan till min mammalediga jobbarkompis Veronica o hennes lilla familj.


Söta Emil <3

 Pojkarna badade i flera timmar och spelade fotboll på konstgräs i Mesta... Dem har haft det så bra pojkarna och jag hade det trevligt jag med. Vi åt pizza... Man tyckte det var gott men det e svårt att äta när det e såhär varmt tycker jag....




Idag fick jag höra att min kusin Mia hade fått en liten prins på 3,2 kg, när vi pratade var han hela 25 timmar gammal, så sött, så roligt att få träffa honom om en vecka....

Min kusin i Finland har döpt sin dotter till Fiina Iita, ovanligt namn :-D

Kram på er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för en trevlig dag :). Det får vi göra om.

2010-07-12 @ 21:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0