Fredag kväll o Lördag...

Igår var jag till en vän för att grilla o kolla på Englands fotbollsmatch. Jag somna o var så trött efter att ha haft ont i magen en HEL natt :-(... Tack för maten R!!!

Idag höll jag på o försova mig för jag hade inte lagt väckningen på rätt dag. Smart brud, hahaha.... Men jag vaknade 6,42 o åkte direkt till jobbet... Var på jobbet i tid ;-)

Var på 1 års kalas min kollegas äldsta barnbarns....

Kollade lite på tv o åt middag hos mamma o syster.....

Nu sitter jag hemma o kollar på middagen för Viktoria o Daniel......

Har så ont i magen så om det inte blir bättre imorn då blir det akuten.......

KRAM!!!! SKA STÄNGA AV DATORN SNART ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0