Jag äger en liten bil nu



Jag skulle titta på en annan bil men den var såld. Så nu äger jag denna Renault Clio istället. Den duger åt mig att åka med :-) Den kommer vara billig att äga förutom försäkringen den var billgare på min förra bil... Men skitsamma jag fick en liten bil som jag önskade och Kevin tyckte den dög iallafall :-))

Så nu ska jag åka till Årbystugan med Alicja bakom, vi skulle ha åkt med henne men nu har jag 4 pers i min bil så vi åker med 2 bilar.... Det är avslutningen på basketen som ska göras i Årbyskogen, grillning o lekar o prisutdelning. Så mysigt :-)

Ha en fortsatt bra kväll!!!

Kommentarer
Postat av: veronica

Grattis till bilen,vad fin den är :).

2010-06-09 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0