Min, Amelias o Kevins dag i ParkenBadet...

Vi åkte till ParkenBadet. Köpte innan dess lunch som vi fixade på plats.. Amelia hade med sig kaffe o jag saft... Det var jätte gott att äta egenhavd mat..



Jag vart så lycklig Kevin tog några simtag. Vi kommer att få det tufft denna sommar för Kevin ska lära sig att simma :-)) Han var så lycklig idag. Ville göra allt för att denna sista dag hemma skulle bli så rolig som möjligt!!! Han ska inte komma hem förrens på söndag. Det känns lite tråkigt för båda två. Men hoppas det går bra, att han inte är så ledsen!! :-(

Igår brände jag mig i solen, när jag satt och kollade på Kevins fotboll. Han hade fotbollsläger igår 10-16. Jag var med fram till lunch... Sen åkte jag tillbaka till föräldrarmatchen men jag var ej med på den....

Såhär söt var min älskade son:



Jag ska försöka klara mig ifrån att bli mer rastlös så nu ska jag fixa lite här hemma o sen antingen gå till Amelia eller börja läsa boken jag vill bli klar med ;-)


heippa alla läsare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0