Sista skoldagen för min lillikille!

Då var det dags för min son att sluta 1:an. Det går fort alldeles... för fort.. Men samtidigt ser man varje dag att han lär sig nya saker. Som att inte kunna läsa alls så har han lärt sig läsa, matte e hans favoritämne, han är jätte duktig i det... Jag VAR också det i några år :-))

Jag kommer att återkomma senare måste fixa oss lite innan det e dags att dra till skolan...

Igår var jag på Veronicas 30 årsmiddag/fest. Det var jätte mysigt!!




Födelsedagsbarnet och hennes gulliga Emil <3


Jätte god smörgåstårta och rabarberpaj me glass stod på menyn, gott

 Blomman V fick.  Lyktan jag valde till henne :-))


Jag vill ha sådanna glas, så vackra!!

(lägger inte ut fotona på arbetskamraterna pga respekt, hahah)

Vi hade det trevligt igår. Jag o en kollega gick hemåt från Mesta. Men en vänlig själ stannade och skjutsade hem oss.... Tack du som fiskade i Kvicksund....

kram på er alla och ha en underbar dag,
jag ska tillbringa min lediga dag med min älskade son. Ikväll har dem basketavslutning med grillning, lekar och prisutdelning. Det ska bli så kul!!!

Kommentarer
Postat av: veronica

vilka fina kort du tog i går. Jag hade jättetrevligt i går+att jag fick en sån fin present :)

2010-06-09 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0